Menu

030 – 2600069 ma t/m zo 8:00 - 22:00

Veelgestelde vragen

Home » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Gebruiken jullie originele onderdelen?

Wij gebruiken op al onze reparaties uitsluitend originele onderdelen. Dit om de kwaliteit van de reparatie te waarborgen voor onszelf, maar uiteraard zeker voor de klant. Als er geen originele onderdelen gebruikt worden zal het probleem dat ontstaan was binnen een aantal dagen weer terugkomen of sterker nog, het kan uw iPhone permantent beschadigen of meer beschadigingen toedoen.

Werken jullie met de 'No cure no pay' formule?

Ja zeker! Indien er niets aan uw iPhone gebeurd is, de reparatie niet gelukt is doordat er wellicht iets anders aan de hand is, of u door een legitieme reden niet tevreden bent met de reparatie hoeft u uiteraard niets te betalen.

Repareren jullie onder Apple garantie?

Dit is helaas niet mogelijk. Tevens, als uw iPhone gevallen is of waterschade heeft, is de garantie bij Apple al per direct verlopen. Wij helpen u graag met het vinden van een passende oplossing.

Kan ik de reparatie claimen bij de verzekering?

Dat kan, afhankelijk van uw verzekering. U krijgt bij uw reparatie een factuur mee welke u in kunt dienen bij uw verzekering en mogelijk het bedrag vergoed kan krijgen. U kunt ook van te voren een offerte aanvragen, om bij de verzekering alvast een claim in kan dienen. Neem hiervoor contact op met ons.

Kan ik in de buurt parkeren?

U kunt gratis voor onze deur parkeren, er is genoeg parkeergelegenheid.

5 pluspunten van Ifixmania

  • Snelle reparatietijd
  • Originele onderdelen
  • Veilig betalen
  • Uitstekende klantenservice
  • Eerlijk advies
Maak online afspraak