Menu

030 – 2600069 ma t/m zo 8:00 - 22:00

Verzending en afhandeling

Home » Verzending en afhandeling

Bij iFixMania.nl verzenden wij uw toestel altijd terug met TNT post (PostNL) binnen Nederland of naar Belgie. Zo kunnen we altijd door middel van een Track & Trace code de zending volgen. Hij kan dus altijd getraceerd worden indien deze verloren is.

U bent zelf verantwoordelijk voor alle verzendkosten en de verzending van uw toestel.  Zorg ervoor dat tijdens de verzending van uw toestel geen schade kan ontstaan. Wij adviseren u uw toestel te allen tijde aangetekend en/of verzekerd te versturen. Wanneer u uw toestel stuurt, stuur dan geen accesoires mee zoals hoesjes, tasjes etc.

Voorbeeld

Maandag:

  • U meldt uw toestel aan op de website
  • U stuurt uw toestel naar iFixmania


Dinsdag:

  • Wij ontvangen uw toestel (mits de post koerier binnen 1 werkdag levert)
  • Wij controleren uw toestel
  • Wij repareren uw toestel
  • Wij sturen u een mail met daarin betaalgegevens

Woensdag:

  • Uw toestel wordt retour gezonden* (indien werkdag/postkantoor open)

Als u vragen heeft over onze verzending en afhandeling kunt u het beste contact opnemen via het contactformulier

*Mits de betaling voor de verzenddatum is voldaan.

5 pluspunten van Ifixmania

  • Snelle reparatietijd
  • Originele onderdelen
  • Veilig betalen
  • Uitstekende klantenservice
  • Eerlijk advies
Maak online afspraak